dinsdag 29 mei 2012

Wie is Adra Ain ?

Lieve mensen, welkom op mijn weblog !

Via deze weblog wil ik jullie een kijkje geven in mijn spirituele bezigheden. De eerste en de onderste berichten zijn verhalen van zielenreizen die ik zelf heb beleeft. Zielenreizen doe ik nu reeds enkele jaren, en ik heb er al zeer velen beleeft. Helaas heb ik ze niet allemaal opgeschreven, en velen zijn ook wel persoonlijk. Om een indruk te geven waar ik vooral mee bezig ben, heb ik gekozen om een paar van deze verhalen hier te plaatsen, in de hoop dat anderen herkenningspunten erin vinden, of er op een of andere manier er iets aan kunnen hebben. Het is de bedoeling dat ik vanaf nu met enige regelmaat nieuwe, recente zielenreizen zal toevoegen, maar wellicht ook andere informatie.

Het zielenreizen is ondertussen een van mijn natuurlijke bezigheden geworden. Tijdens het zielenreizen kun je je gidsen ontmoetten, een healing ontvangen, persoonlijke conflicten oplossen en nog veel meer. Ook heb ik van tijd tot tijd hevige strijd moeten leveren in de zielenwereld, maar over het algemeen zijn het zeer mooie reizen, met veel diepgang, schoonheid, eenheid en innerlijk waarheid.

In mijn "gewone" leven heb ik een diploma behaald tot Natuurgeneeskundig therapeut, ben ik afgestudeerd in de biologische Gezondheidskunde, heb ik een baan die ik zeer leuk vind, en ben ik met vanalles en nog wat bezig. Soms schrijf ik artikelen op infonu.nl (zie infoteur Andromeda) en schrijf ik gedichten. Daarnaast werk ik met Feng Shui, tarotkaarten, een wichelroede, een eigengemaakt orakelbord, en nog veel meer ! Maar over het algemeen spreekt energetisch werk zoals bij het zielenreizen spontaan gaat mij het meest aan. Spontaan, dat is wat het is, zonder regels en voorschriften; gewoon je innerlijk volgen, doen wat gedaan "mag" worden, ervaren wat ervaren mag worden. En voila er komt wonderbaarlijk een daadwerkelijke oplossing of aanknopingspunt uit wat misschien niet altijd met je vraag te maken heeft, maar wat wel bijdraagt aan dat waar je ziel mee bezig is of mee in de knoop zit. En soms mag je meewerken aan projecten die bijdragen aan de evolutie van de planeet of aan de ascentie van het geheel, of van bepaalde zielengroepen.

Mijn laatste "project" was een channeling die ik heb mogen schrijven naar aanleiding van boek wat ik heb mogen ontvangen in een van de andere dimensies op de Pleiaden. Ik noem dit een semi-channeling omdat ik de informatie niet direct via een ander wezen heb doorgegeven, maar omdat ik de informatie uit het boek heb moeten vertalen naar de gewone dagdagelijkse taal in onze dimensie. Dit was een hele klus, aangezien het boek uit maar liefst 13 delen bestond. Op deze weblog: http://channelingpleiaden.blogspot.com/ staan tot nu toe de eerste twee van deze delen. Als ik de overige delen ook mag plaatsen, zullen zij hier aangevuld worden. Wil je deze volgen ? Geef je dan op bij de weblog "Channeling van de Pleiaden".

Wat ik verder nog allemaal nog ga doen, dat is me nog niet geheel duidelijk, want ik laat de dingen graag op een natuurlijk manier naar me toe komen. Graag zou ik wel in de toekomst o.a. zelf chembusters gaan maken of misschien met orgonite willen werken, gewoon om zowel spiritueel als lichamelijk bezig te zijn.

Dan nog even over mijn naam, Adra Ain, dit is niet mijn echte naam, maar mijn zielennaam. Het betekent "Zij die hulp geeft". Wat het verder ook nog moge betekenen; ik vind het in ieder geval geweldig klinken, en de naam past bij mijn ware wezen. Ik wens jullie alvast veel leesplezier, en als er vragen zijn, of je zit gewoon ergens mee waarvan je denkt dat ik aan een oplossing kan bijdragen, of je op weg kan helpen, vraag dan gerust !

In licht en liefde,

Adra Ain 




  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten