dinsdag 29 mei 2012

Orde van de Witte Roos

Ik volg een van mijn gidsen de piramide in. Binnen in de piramide is in een vrij grote ruimte weer een kleinere piramide te zien. Deze is ongeveer 15 meter hoog. In het midden van de zijkant van de piramide is een trap, die precies in het verlengde is van waar ik sta. Ik loop langzaam de treden op, en zie dat de mantel die ik draag, wit is, maar wel van dik fluweelachtige stof. Bovenaan gekomen, draai ik mij om, achter mij is een klein plateau, vierkant, zeg maar. Dit is de top van de (kleine) piramide. Ik voel dat ook aan de andere 3 zijkanten van de piramide bovenaan iemand staat. Ik kan ze niet goed zien, omdat ik met mijn rug naar ze toe sta. We staan dus in een vierkant formatie, met onze ruggen naar mekaar toe. Ik kan voelen wie het zijn.. ze dragen ook alledrie zo’n witte mantel als ik. Het zijn drie van mijn gidsen / begeleiders.

Een soort van gouden amulet, een gouden zon wordt doorgegeven van de een naar de ander. We staan dus daar met de ruggen naar elkaar toe, met zo’n anderhalve meter van het middelpunt af. We geven energie door, en voeren die op… opeens voelde ik iets door het plafond vallen… een hele groot Lemurisch zaadkristal.  Een helder doorzichtig kristal ( niet helemaal doorzichtig) met onderaan in de vorm van een vierkant, zo'n 1 meter bij 1 meter, en dan heel hoog de lucht in. We draaien ons om, en leggen onze linkerhand op het kristal, weer geven we energie door. Ik zie energie vanuit de top van de grote piramide naar buiten springen alsof er gouden en witte lichtflitsen vanaf komen. Dan opeens.. als de energie toeneemt, poef verdwijnt het kristal…en ik zie daar liggen… een heel klein ieniemienie diamantje.

Adra Ain
februari 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten